جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ایران قاطعانه برای حفظ جغرافیای اسلام مقابل صهیونیست‌ها می‌ایستد

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، رژیم صهیونیستی را از تجاوزگران دوران دفاع مقدس دانست و گفت: برای مردم ولایمتدار ایران هیچ فرقی نمی‌کند چراکه این ملت در دوران دفاع مقدس برای حفظ جغرافیای کشور مقاومت کرد و امروز نیز مردم باید قاطعانه برای محافظت از جغرافیای اسلام ایستادگی و مقاومت کنند.

حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در کاشان اظهار کرد: قدس قبله نخستین مسلمانان و سرزمین اسلام است بنابر این باید با تمام توان در کنار رزمندگان حزب‌الله و حماس هم به لحاظ معنوی و هم از نظر مادی حضور داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ملت مسلمان ایران که حامی مستضعفان در جهان است اکنون نیز در برابر اتفاق‌ها و تهاجم‌های ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در غرب آسیا، فلسطین و لبنان ساکت نمی‌‎نشیند و وظیفه دارد با آنچه در توان دارد، رو در روی نظام استکباری و صهیونیستی بایستد و مبارزه کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، همچنین با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور شجاعت‌ها، ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل با دشمن بعثی دانست و تصریح کرد: نمونه دوران دفاع مقدس در جهان کم‌نظیر است.

به گفته وی، همزمان با تقارن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اکنون مردم جهان شاهد به خاک و خون کشیدن هزاران غیرنظامی به ویژه زنان و کودکان توسط رژیم پوشالی اسرائیل هستند که این فجایع حتی دل هر غیرمسلمانی را به درد می‌آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha